Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

De växer upp så fort...

Idag är det en stor dag för vår bror Jonas. Det är nämligen så att Jonas själv kör lastbilen! Jonas har under några veckor åkt med pappa och vår andra bror Daniel för att lära upp sig, och nu är det alltså dags för premiärturen.

Jag tycker själv att det är nervöst. Och jag hoppas verkligen att han inte kör fast eller får punktering eller något annat tråkigt nu så här den första veckan.

Men den som nog är mest nervös utav oss alla är nog mamsen, haha. Hon har gått och oroat sig hela dagen, så som mammor gör:P

Men jag säger så här: Jonas är ju trots allt biffig så det här lär han klara av galant!^^



En honnör från oss till dig Jonas. Och för Guds skull... kör inte på någon skylt längst vägarna:P Tur att Eva´s slänt inte är i närheten, eller vad säger du Jonas?;D








//Emma.


Kommentarer
Postat av: Madde

Idag händer inte så mycket. Jag sitter mest vid datorn och fixar lite med bloggen, ordnar med musik till Kretaresan som går av stapeln på lördag och lite sånt. Vad gör du nu? Kram

2010-08-08 @ 14:11:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Haha ja kanske de :P Ja jätte kul för henne!



Ja men eller hur! Jag har inte fixat något på mig själv, men är inte heller emot skönhetsoperationer. Jag tycker det är helt okej så länge det inte går över styr. Vad tycker du sj?

2010-08-08 @ 16:23:27
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Haha ja du om jag ändå visste det :P Hon har bara gjort det under hela tiden jag varit tillsammans med hennes son. Men jag tackar å tar emot ;) haha



Jo det har du rätt i, jag själv skulle typ bara kunna tänka mig att fixa brösten efter att jag ammat å så. Men det beror ju helt å hållet på hur dom kommer se ut :)

2010-08-08 @ 17:43:55
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Svar: Jag bor 2,5 mil utanför Göteborg. I Kungsbacka :) Så det tar ungefär 20 minuter till Liseberg!

2010-08-08 @ 20:46:26
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters