Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Nära dödenupplevelse...

Japp, en nära dödenupplevelse hade jag idag...

Jag var tvungen att jobba hemifrån idag. Saknar ett program i min bärbara jobbdator som finns i hemmadatorn. Och till lunch gjorde jag i ordning en sån där pulversoppa med småspagetti i...

Mamma började prata om att hon skulle åka till Ikea i morgon, och jag skulle då kommentera detta men samtidigt som jag skulle prata så stoppade jag in en sked med småspagetti och svalde... och det tog stopp.

Jag spärrade upp ögonen i vild panik och tänkte "Nu dör jag!" Jag flyger upp ur stolen och mamma får panik. Och så kommer jag på att hosta, det är nog en god idé och göra. Som tur var så hade det inte gått ner för långt så att jag kunde hosta upp det.

Om jag var skakis efteråt? Japp, och jag fick en utskällning av Sofia när hon kom hem ifrån skolan! "Ta det lite lugnt när du äter!" Väste hon ilsket åt mig. Hon har nog lite kärlek över för mig trots allt^^

Inget knorr för mig på ett tag tror jag, haha:P

 

 

 

Im glad to be alive :P

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters