Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Sofia har Justin Bieber på hjärnan!

När jag satt vid köksbordet tidigare idag så kom Sofia och satte sig mittemot mig. Hon såg gravallvarlig ut och tittade lite fundersamt på mig. Men det största beviset på att hon ville säga mig något var att hon var helt knäpptyst! När Sofia är tyst, så är det något som är fel:P




"Vill du säga något till mig?" frågade jag tillslut. Dock var jag inte säker på om jag ville veta svaret...

"Hur visste du det?!" utbrast hon och sken upp som en sol och skrattade.

"För det ser ut som om du vill det" skrattade jag och svalde samtidigt lite nervöst. För vad vill hon säga egentligen? Är det något allvarligt? Har hon haft sönder något? Hittat en knöl någonstans? Låna kläder av mig? Vad vill hon?!!

"Visste du att Justin Bieber har en likadan hund som vi har?!!!!" säger människan tillslut. Och ni ska veta att min haka ramlade rätt långt ner!

"Vad det det som du ville berätta?!"

"Ja!! Den är hur söt som helst!! Oh my God!"









För er som inte vet så är Sofia HELT GALEN i Justin Bieber. Hon pratar konstant om honom. Mamma lämnar till och med rummet när hon drar igång:P Tydligen är det håret som får känslorna att svalla, haha. Men jag känner nu att det... börjar gå lite långt:P



Har du varit lika tokig i en kändis?





//Emma.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Haha, man hade ju kunnat hoppas att det är ett skämt eller att hon "redigerat" dom via photoshop, men helt ärligt så vet jag inte. Hemska är dom i alla fall!



Ja men verkligen, haha kan förstå det. Ni måste ju ha ätit ihjäl er :P

2010-08-07 @ 15:17:34
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahaha! Lite kul att det "bara" var det ^^



Svar: Jaha, men gud vad roligt att vara så engagerad i något man tycker så mycket om :) Tyvärr gör jag inget av det du nämnde, dvs, dansar, sjunger eller spelar något instrument :/

2010-08-07 @ 16:06:30
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/
Postat av: Madde

hehe ja det förstår jag, inte kul när semestern är slut :( Det är fint med mig. Vad gör du? Kram

2010-08-07 @ 16:29:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

jag är galen i ASHTON KUTCHER, vet inte vad jag ska ta mig till!!

2010-08-07 @ 16:35:14
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

jag vet inte, har bara varit galen i honom nu i flera år, han är min ideal-man hahah :)♥

2010-08-08 @ 12:17:01
URL: http://faakies.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters