Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Glöggkväll- minus glöggen

Åsa, min brors sambo, införde för några år sedan en årlig glöggkväll någon vecka innan jul. Och igår hade vi denna glöggkväll. Dock var det ingen annan förutom vi i det här huset som hade glögg med sig, vilket gjorde att det blev en glöggkväll utan glögg!:P

Men egentligen är det inte glöggen som vi alla ser fram emot denna kväll utan vi är alla grymt förväntansfulla inför klappleken, även den har Åsa har infört.

Klappleken går ut på att alla som deltar har med sig en klapp som får kosta högst 30:- (After eight är alltid en lika populär klapp:P) Sedan har man två tärningar som man skickar runt och som man ska slå två lika utav. Två 6or, Två 3or och så vidare. Det hela går ut på i alla fall att under en tid så ska man ta klappar utav varandra när man får två lika tärningar och det är lika kul varje gång att se alla fightas över alla klappar!

Tyvärr så har jag så otroligt dålig tur i spel så att jag vinner aldrig! När jag väl fick en klapp så tog någon den från mig!



Kvällen fortsatte (inga hard feelings trotts kriget om klapparna:P) och då hade jag och storasyster Linda lite skoj tillsammans med hennes son Emil och mina brorsöner Martin och Noel.

Det började med att någon ville ha en tatuering... Och jag hade en tuschpenna... Behöver jag sänga mer?:P



Hahaha. De fina döskallarna är mina verk, hahaha. Jag sa innan jag tog kortet "Se riktigt tuffa ut nu" och Martin ser grymt tuff ut, haha.  Den blicken är inte att leka med alltså! Haha.

 

 

 

 

Tyvärr upptäckte både Linda och jag EFTERÅT att även vi hade fått vår del av konsten. Wuups! Vi kunde alltså inte skylla på att det varit någon annan som lekt tatuerare:P

 

 

 

 

Ifrån köket hörde vi hur Ronny (Lindas Make) ryter: "Men vad fan sa vi säga när han kommer ner till dagis!" På Emils rygg stod texten "Pussy!" samt två fina stjärnor på vardera skinka, haha:P Men jag blev inte sur för att kritiserade mitt fina verk, jag tyckte det var fint i alla fall^^

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters