Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Inga riktiga fynd

Mellandagsrean har börjat. Vi tog därför en tur till Karlstad för att kika lite i affärerna. Men jag kan inte påstå att man hittade särskilt mycket.

Man märker tydligt hur affärerna har högt priserna. En tröja jag tittade på för någon månad sen som kostade 70:- på rea kostade nu 249:- och "rea"des ut. Vilket blev att affären tjänade extra mycket. Dålig stil.

Men jag fick i alla fall tag på ett nattlinne^^ Jag är helt tokig i nattlinnen för er som inte redan visste det:P Dom är ju så fina!!

När vi kom på morgonen så var det inte så mycket folk ute i affärerna. Jag blev rent ut sagt förvånad över hur lugnt det var! Jag hade nästan räknat med att folk skulle slita och slåss över kläderna men icke alltså. Men på eftermiddagen tätnade det på. Det blev reellt trångt. Alla stod i vägen! Ställer sig mitt i gången så att man måste slicka borden som kläderna ligger på. Helst skulle man bara vilja armbåga sig fram och slita åt sig det man vill ha och när man armbågar sig tillbaka be alla som tar upp plats i gångarna att dra åt h*****!

Stackars papsen och brorsan Jonas. De HATAR när vi shoppar. Men jag kan inte påstå att jag har dåligt samvete särskilt länge... Vi har väntat utanför Scania och Mekonomen att vi gått och väl skulle kunna shoppa en vecka none stop utan att komma i närheten av hur länge vi fått vänta på dom:P Har jag inte rätt? Jo-o^^

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters