Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Lite ljus i mörkret- Lucia!

Jag har nämnt tidigare att jag gillar Lucia! Och vad är det för dag i dag, jo LUCIA!:D Tjohooo!

Med lussebullar som mamsen bakade igår och en kopp varm choklad satt vi bänkade framför tv och såg Lucian på svt 2.


Det var okej! Dock är tärnorna och gossarna så skolade i sång att man ibland bara stirrar på deras munnar som ser dummare och dummare ut medan de försöker träffa rätt ton. Det var några kändisar med i år. Sojna Aldén, Shirley Clamp, Sanna Nilsen, och Darin. Darin sjunger tyvärr hellre än bra. Han såg så lättad ut när han sjungit klart, som en stor sten lättat från hans axlar!



Det brukar vara papsen som gör chokladen på Lucia, men eftersom han jobbar nu så fick jag ta på mig det stora ansvaret:P Men jag måste erkänna, chokladen smakade inte som det vanligt...



Ha en bra Luica allesammans! Nu är det 11 dagar kvar till jul!^^








//Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters