Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Sofia är inte den enda sångaren i familjen

Många vet att Sofia sjunger en hel del. Men något som väldigt få vet är att brorsan Jonas också sjunger. Men bara för att driva mig till VANSINNE!!

När mamsen var inne i en affär och handlade bjöd han mig på en show som heter duga. Headbanging, rattrummande och något spasm-liknande hulkande som fick mig att först tro att han drabbats av hjärnblödning men som visade sig vara sång.


Jag tog några kort, dock gör dom inte hela händelsen rättvisa.










De som tror att Jonas är en stillsam, tuff trucker har helt fel! Han är helt knäpp... knäpp räcker inte ens till för att beskriva Jonas, haha.



Han älskar att driva med mig... jag har ingen aning varför ;)














//Emma.



Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters