Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Tandställning- Nu ett minne blott!

Efter 1,5 år så var den STORA dagen inne! Sofia blev fri sina kedjor i form av tandställningen! Tjohoo!

Så hon har längtat att äta hårda godisar (för hon körde inte efter mitt motto när jag hade tandställning: Det får bära eller brista!) och sega godisar. Men det bästa nu när tandställningen är borta är att slippa se Sofia när hon pillar med fingrararna på allt som fastnat i den! It´s so Uwiii!:P


Här har vi nu den absolut sista bilden på Sofia och tandställningen! Den här bilden kommer stiga i värde och göra miljonärer utav oss om några år:P Jaja, jag vet. Men julen är ju tiden för mirakel så jag håller tummarna, och tårna!

 

 

Sofia fick en tidig julklapp kan man säga så hon var bara tvungen att personligen tacka tomten som var på besök på Maxi i Karlstad. Hohoho.

 

 

 

 

Nu har vi dock problemet att Sofia aldrig slutat prata om hennes mun!  Allt ifrån " Jag ser inte klok ut utan tandställning" "Jag skulle aldrig tagit bort tandställningen" till "Det har fastat ägg i tråden" "Jag har bäver tänder."


 

 

 

Ja... Sofia har STORA problem hon. Stackars liten...:P

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters