Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

43 år, 5 månader, 3 dagar & 11 timmar...

Som om man inte hade åldersnoja tidigare så fick jag i dag ett rött kuvert i brevlådan. Pensionssiffror... Inte nog med att man ska oroa sig över att man inte kan få ett bra jobb, man ska dessutom oroa sig för pensionen! Detta ångestframkallande brev fick mig att räkna på hur långt det är kvar till pension för mig. 43 år, 5 månader, 3 dagar, 10 timmar och 58 minuter kvar till pension. Det är så att man blir lite stressad faktiskt...


Jag inom kort?  (bild:bing.se)


Nä, man får ta en semla och se glad ut:P Det är ju trots allt semeldagen:D I Like!

/Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters