Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

I Like- OS

På grund av att jag jobbade i helgen så kunde jag inte se OSinvigningen! Jag jobbar som servitris och jag kände att det inte vore snällt vare sig mot mina gäster eller mina arbetsgivare om jag gått upp klockan tre på natten för att se den direktsända OSinvigningen. Att komma med fel mat till gästerna eller se helt lost ut när man tar beställningarna har aldrig varit särskilt populärt...
Men trots detta lyckorus som jag befinner mig i så sänder jag ändå en tanke till familjen vars son så tragiskt omkom under träningen under OS första dag. Något sådant borde inte få hända. Men samtidigt blir jag väldigt förvånad över att fler inte omkommer! Titta bara på backen i backhoppning! Vilken person sätter sig där frivilligt! De måste vara galna. Vore oerhört jobbigt om man mitt i backen kom på att "Shit, jag glömde skidorna." Men då vore det too late my friend!:P



                                        Bild:bing.se
Ha nu en underbar dag!

/Emma

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters