Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

I like-Try me kit

Det är nog inte bara jag som tycker att det är svårt att köpa smink. Jag vet vilka produkter jag vill ha men jag tänker efter både en och två gånger innan jag plockar fram pengarna. För hur hög kvalitet är det? Kommer det att hålla hela dagen eller har sminket redan förlorat sin "glans" innan jag kommit utanför dörren. Därför vill jag hurra för de här gryma "Try me" kit:en! De innehåller flera olika produkter i ett paket. Smashbox och Bare Escentuals är två "try me" kit som jag är väldigt sugen på att införskaffa.




Bare Minerals- Golden Dark. i detta paket så finns foundation SPF15 2g + en rough + en borste. 214:- på vivamondo.se    Bilden tagen från vivamondo.se




Try me kit:en från smashbox låter en testa flera olika produkter! Just i detta kit så medföljer en Photo finish Foundation Primer 8.9 ml + photo op under eye brightner + Brow tech & Cream eye liner palette (Innehåller Brow Tech wax, Brow tech powder i Blonde, brunette & Taupe, cream eye liner i Caviar, midnight brown, putty, image, picasso & Thunder) + Dubbelborste, vinklad eye linerborste (#9) på ena änden och ögonbrynsborste i den andra (#12) + Läppglans- crystal, 3,6 ml. & Sedan får man med en DVD med tips och trix från smashbox studios. 281:- på vivamondo.se.   Bild tagen från vivomondo.se

Tyvärr så är dessa produkter för det mesta slut på vivamondo.se, men det finns även en sidan som jag tycker är bra som heter Eleven.se. Och då får man alltid med små provprodukter i varje beställning man gör.

/Emma.



Kommentarer
Postat av: S

tack! :)

2010-02-09 @ 15:54:25
URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: - YE HELLO , GET TO THE CHOPPAAAH!

- intressant ..

2010-02-09 @ 18:09:56
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-11 @ 23:38:03

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters