Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Kan en tjejen vara den som är äldst?

Läste precis en artikel om att allt fler kändisar dejtar yngre män. Vad kan det här bero på? Jag är själv inte 51 som Madonna som är en av dessa. Hon dejtar ju som bekant Jesus. Nej, inte den Jesus. För om hon dejtade den Jesus så är jag rädd att hon börjat hallucinera av all botox... Jag menar så klart Jesus Luz. En modell/dj ska han visst vara. Men det är ganska lustigt, för just detta ämne har jag diskuterat med min pappa. Kan en tjej vara äldre än killen? Eller mitt favoritämne: Kan en tjej vara längre än en kille? Anledningen till att det sistnämnda är roligast att diskutera är att min kära fader är så totalt emot att tjejen är längre än killen. Han tycker det är skitfult, strider mot naturen, trots att det bara är frågan om några centimeter. Jag däremot säger så här, vad spelar det för roll om man är äldre eller längre än en kille? Gillar man personen ifråga så ska man väl skita i sådana ytliga ting som längd eller siffor. Men vad kan det bero på att kändisar väljer att dejta yngre killar?


Madonna                         Jesus Luz             Bilder: Bing.se


Men se på det såhär, om du var Madonna, 51 år, med lite gott och blandat under hyn, läpparna pumpade, tränar 3 timmar om dagen, mager som en skrika, bantat i 30 år, kan inte lägga sig framför tv:n med en chipspåse och tänka "Hm, vad ska jag göra idag?" för då blir hon omsprungen av nya uppumade wannabes, nyskild, har haft allt ifrån vägkoner till de hemskaste ögonbrynen i historien & har mer pengar än Joakim Von Anka men ändå känner att du inte är odödlig. Så vad gör du? Du sprutar såklart in mer botox, tar en stackars modellsate som är dubbelt så gammal som du själv så att man ska tro att du inte är äldre än trettio och hoppas sedan på det bästa!

/Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters