Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Packning inför Helsingborg

I morgon åker vi tåg ner till Helsingborg inför Nextstar. Sofia ska in i en studio på söndag förmiddag för att senare på dagen spela in en mycket enkel video till låten.

Ingen av oss tycker det är särskilt roligt att packa resväskor, allra minst Sofia...



Vad kan jag säga... *suck.*


Jag däremot!... Packar lite väl bra... Jag kanske kan skippa teet?


Inte nog med att det är tråkigt att packa, det är farligt också! Jag rev mig på det jäkla låset på resväskan ... don´t ask me how!

Nu får vi bara hoppas att alla tåg går nu i morgon, och slipper sitta i förseningar. Men då har vi ju alltid Sofia som kan underhålla oss...

Men frukta ej! Vi hinner nog med några inlägg till, hehe:P

/Emma.

Kommentarer
Postat av: evyn - Sveriges minsta bloggerska

Det skulle bli väldigt roligt:D hur gamla är ni förresten, hälsa sofia att hon sjunger väldigt fint förresten:D

2010-02-26 @ 18:04:28
URL: http://evyns.blogg.se/
Postat av: caroline

sv: ja det skåpet var väldigt praktiskt, finns det i butik eller var det länge sen ni köpte det? hahh va va rolig packning. Vad är nextstar? ha de så kul iallafall ;) kram

2010-02-26 @ 20:12:49
URL: http://carolinekarlsson123.bubbleroom.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters