Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Gwyneth Paltrow föredrar Laura Mercier´s concealer


Det är inte bara jag som tycker att Laura Merciers concealer är helt underbar! Skådespelaren Gwyneth Paltrow avslöjar att hon minsann också föredrag Laura Merciers concealer framför alla andra.


"Perfekt täckning för finnar och mörka ringar" säger skådespelerskan.



Absolut den bästa concealern som jag testat, och den kommer dessutom i två olika nyanser. Vilket är perfekt för att till exempel med den mörkare nyansen slimma näsan genom att lägga concealern på näsvingarna. Den täcker det som man vill täcka och "rinner inte av." En lite dyrare concealer än vad man hittar i vanliga affärer men väl värt pengarna! Behövs inte mycket för att täcka så produkten är mycket dryg.




Vill du ha en egen concealer från Laura Mercier? Finns att beställa på
cdwow.se







//Emma.


Kommentarer
Postat av: nathalie

de vet jag inte förutom träffa vänner och trivas:)

Där får jag nog hålla med dig till 100%, vädret har varit kastt vart jag än fart i Sverige....

2010-07-31 @ 13:26:14
URL: http://tornberg.devote.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters