Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Gamla Minnen På Lågstadiet!

Tänkte lägga ut lite bilder på mig när jag gick på lågstadiet. När man tittar på dom här korterna så saknar man faktiskt dom vännerna man hade. Önskar att man kunde gå tillbaks i tiden.


Jag i rosa tröja! Liten va?

jag i lila jackan!


jag sitter längsbak, jag ser inte så glad ut!


Det här kommer jag ihåg. Jag skulle dansa för klassen!


Linn & jag!


allra längsbort sitter jag!



Linn, Cissi & jag!






Hela våran klass!



Här ser jag heller inte så glad ut! Ville bara där ifrån! HAHAHA!!



jag är en påskkärring! haha...


Cissi & Jag!

//Sofia

PEACE OUT!




Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Visst är de snygga?! Ja prova på! Nej men det är väl super till ljudböcker :) Har bara lyssnat på en ljudbok hittills men jag kanske får ge det en chans igen :)

2010-06-18 @ 10:21:18
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Harriet kyolaba

Vilken härlig blogg du har tack för att du besökte min önskar dig en uunderbar kväll;=)

2010-06-18 @ 17:00:29
URL: http://kyolaba.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters