Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

MICHAEL JACKSON!!!<3

 
Det är väldigt svårt att glömma den 25 juni 2009 när hela världen stannade upp i shock, vår Michael dog. Våra tankar är med barnen, familjen, vänner och fans runt om i världen. vila i frid älskade Michael, vi kommer alltid att minnas dig som" KING OF POP"!<3

Tänkte skriva lite om han som ni kanske inte visste om han.

Visste du att..
Hans favorit färg: Rött & Svart
Hans favorit videos: Smooth Criminal & Thriller
Hans favorit filmer: Close Encounters Of The Third Kind, Star Wars & E.T
Hans favorit mat: Mexican Mat.
Hans Favorit nummer: Sju
Hans favorit regissör: Steven SpielBerg
Hans favorit plats: Disneyland
Hans favorit parfym: Opium
Hans favorit drink: Orange Gatorade
Hans favorit djur: Chipanz
Och hans favorit låt är "Smile" med Charlie Chaplin, min favorit låt också.


 

Han älskade att skapa musik, tyckte om att skapa det som aldrig tidigare hade gjorts.

Han kunde ge allt för sin musik och till sina fans. Han hade alltid full koll på allting. jag tror helt enkelt att han var den störste entertianern som någonsin levt. Michael jackson hade ett smittande skratt och ett underbart sinne av humor. Jag har aldrig sett någon som honom, och jag betvivlar att jag någonsin kommer att göra det igen. Han visste att han var speciell.

han kunde dansa, sjunga och agera som alla andra, han ville bara göra det bättre.

Så här kommer en lång version av Smooth Criminal "moonwalker", väldigt bra tycker jag!

 


Dom andra klippena finns på Youtube, om du vill kolla på hela filmen.


Här sjunger Michael "Smile". Man blir nästan gråtfärdig när man kollar på det här. VILKEN ARTIST VI HAR FÖRLORAT!!! =(

//Sofia

PEACE OUT!

Det kommer mer sen!

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters