Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Mina inköp på möhippan!^^

Självklart så gjorde även jag några inköp på möhippan! Jag hade redan bestämt mig innan vad jag skulle handla och jag fick i stort sett det jag skulle ha. Great!:D

Läppglans, hårband, handcream (handcream mycket viktigt:P), hudlotion.

Gina tricot! Hade velat ha en t-shirt där det stod "Make up not war" men den fanns inte i min storlekt! De har många fina t-shirts där nu. Borde kollas in!

Ett ord: Italien! Var tvungen att handla en tubtopp för att förhindra en jäkla massa ränder från linnen med band och så vidare. Shorts och tubtopp från HM.

Mitt favorit plagg^^ Jättefin tunika som jag hittade bland rean på HM. Sån otroligt härlig färg, och broderiet är jättefint. Love it!^^ Mycket nöjd med den.

Något jag brukar köpa varje år är ett par ballerina skor:P Mamsen och Linda köpte ett par likadana... Så ser ni tre personer med likadana skor så vet ni nu vilka det är, haha. Brukar inte gå i såna där... vad kallar man dom? Tofflor? badskor? Slip in? Men härligt att ha något lätt i Italien. Köpt på Maxi.

Var tvungen att köpa en ny jacka! Köpt på vera moda. Fick något konstigt på min nästan helt nya jacka, det ser ut som om jag fått bensin eller något på. 5-6 hål finns på ena ärmen.

(Snyft) Jag som verkligen gillade den där jackan. R.I.P

Köpte sen slingfärg! Var sugen på att göra något nytt med risbusken jag har till hår, mamsen och Sofia köpte likadan förpackning så jag tänkte what the hell, let´s go crazy!

Men det skulle jag inte ha tänkt för nu är det den här färgen som smetas i mitt hår det första som blir i morgon bitti:P Tog en färg som låg närmast min naturliga hårfärg. Jag håller tummarna att det inte blir grönt.

Ser ut som en turk i håret. Inget illa menat, men det gör jag. Gömde mig för papsen, han är verkligen anti-tycker- att- vi- ska- fixa-med-håret. Tror han var lite skadeglad dock, haha. För då fick han säga "Men så visste jag ju att det skulle bli":P Och så kommer mamma (som var den som slingade mitt hår) "Men jag trodde du visste att håret skulle bli sådär." Ja visst mamma, självklart vill jag se ut som en turk i håret! Ännu en gång, inget illa menat.

 

Slingade mamma och Sofia... de ser i alla fall normala ut (Hon ser kanske inte så normal ut på bilden, men det blev snyggt sen efter urtvättningen:P)... Typiskt...

 

//Emma:P

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: nej det kan jag väll inte påstå, men om jag hittar nån som vill/kan gå med mej så varför inte liksom ? haha :D

2010-06-13 @ 21:43:27
URL: http://sommares.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag har haft en toppen helg. Hur har helgen varit för dig då?:)

2010-06-14 @ 00:12:35
URL: http://feliciaahlquist.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters