Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Musikalpremiär!!

Sofia hade musikalpremiär i torsdags. Det var stenhård träning de sista dagarna och de fick ihop en musikal tillslut, trots att det såg mörkt ut vid några tillfällen... Men vilken musikal det blev! "En helt vanlig jävla musikal" hette den, men nog tycker jag att det var mycket mer än en helt vanlig jävla musikal:P

Kändes lite underligt att sitta och titta på medan andra visar upp vad de tränat på. Annars brukar ju jag ha ett finger med i det hela. Men roligt hade jag! Och Sofia, som hade huvudrollen, sjöng, dansade och agerade så grymt duktigt! Delar av mitt crew-gäng medverkade i musikalen också, och jag måste erkänna att jag kände mig rätt stolt över dom^^


Otroligt snygg början. Syns så tydligt att det är Sofia som står där, haha.



Aww, Sofia, Nej förlåt, "Marielle" får sin kärlek tillslut (snyft:P) Så vackert

 

Fem mikrofoner av fem möjliga!!                             Musikalgänget... NI ROCKAR!!!!   //Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters