Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

8 barn knivmördades

I tisdags attackerades en grundskola i en stad i sydöstra Kina. En psykisk sjuk man högg ihjäl 8 barn med en machete och skadade ytterligare 5 svårt, och de vårdas nu på intensiven. Mannen attackerade barnen med en machete just som dom skulle börja sin första lektion för dagen. Mannen som pratat med barnen föräldrar innan han gick till attack greps snabbt av skolans säkerthetsvakter.






En av barnen som höggs av machete av en psykisk störd man i tisdags i sydöstra Kina. 8 barn höggs ihjäl.





Känner de ingen skuld, tänker jag när jag läser artikeln?. Vad är det som gör att någon bara kan attackera andra, mörda andra? Det måste vara något i hjärnan som slår fel. Det är inte första gången man hör hur någon attackerar och mördar barn, hur kommer det säg att det händer? Skulle det ha hänt om de tidigare fallen inte rapporterats om i tidningarna, är det där som dessa psykopater får deras "kall" ifrån? Kan inte ens föreställa mig hur familjerna till offren känner.. vilken sorg.



//Emma.

Kommentarer
Postat av: Lynda

Fyfan. Jag fick ont i hjartat :(

2010-04-01 @ 20:02:28
URL: http://cocobooh.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters