Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

God förmiddag!

God förmiddag allesammans!Hoppas ni haft en bra dag än så länge:) Idag blir det mycket datajobb för mig. Håller på att få dit de sista pusselbitarna på kulturfestivalen som min papi och jag har hållit på med sedan i höst. Denna kulturfestival kommer att gå av stapeln den 20 Mars kl: 19:00, så har ni vägarna förbi lilla byhålan Storfors så får ni gärna komma och kolla, haha:P
Det kommer att bli många framträdande från ungdomar mellan 13-20 år som deltar i UKM, som är en del av kulturfestivalen. Det blir allt ifrån magdans, poesi, film, musik, trolleri och annat roligt:)
Har träning med mitt crew-gäng idag klockan 17:00, tränar för inledningsdelen:)

Vad ska ni göra idag?

//Emma.

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: aa visst e de snyggt :)

2010-03-11 @ 12:03:47
URL: http://smashedup.blogg.se/
Postat av: Neha

Jag har inga planer alls,du då?=)

2010-03-11 @ 12:32:00
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters