Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Kvällen blev svettig

Igår kväll hade vi vår andra kulturfrestival-träning. Den 20 Mars kommer vi att ha en kulturfestival där UKM ingår. UKM står för ung kultur möts och är ett tillfälle för ungdomar mellan 13-20 år att få visa upp vad just de är bra på! Till exempel dans, poesi, magdans, sång, film, konst, ja i stort sett allt mellan himmel och jord.

Så nu håller jag, tillsammans med crew-gänget, på att göra en, förhoppningsvis, grym inledning på denna kulturfestival.
Den innehåller lite skådespel, dans (mest dans, haha) och sång. Det var som sagt andra träningen igår och jag måste erkänna att jag hade varit skit nervös, för det är ju redan nästa vecka det är!

Men det visade sig att jag inte hade behövt vara det, de är så bra och kommer med egna idéer och så vidare att det hela bara är så kul.
Nästa träning är på torsdag så vi får hoppas att de är lika på hugget då med, men det tvivlar jag inte på!:D



//Emma.

Kommentarer
Postat av: Lexi

Låter bra!:D

2010-03-10 @ 08:23:59
URL: http://lexismode.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters