Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

My make-up as finally arrived!

Så jag har längtat! Äntligen kom mitt smink som jag beställt. Och vilka bra produkter sen! Mycket bättre än sminket man köper i vanliga affärer.
Jag skickade efter ifrån cdwow.se. Det fanns dock en negativ grej och det var att man fick en AVI för varje produkt man skickade efter. Vilket i mitt fall blev 9 AVI:er! Lite pinsamt när jag kom in till OK för att hämta ut paketen och lämnade fram 9 AVI:er. Det blev några suckar innan jag tillslut kunde traska ut med mina paket, hehe:p









Cream Eye Liner       Red Lipstick              Primer-Balance         Secret Camouflage#sc3

(Benefit)                    (Joey New york)         (Smashbox)            (Laura Mercier)
Borste- Hard Angle
(Benefit)




Mineral eyeshadow        Eyeshadow- Towne Car
- Medium Gold & Hottie  (Scott Barnes)
(I.D)
CreaseBorste
(Scott Barnes)


Underbara produkter! Jag var speciellt nyfiken på Laura Mercier´s Secret Camouflage (concealer) och cream eye liner, som ska appliceras med borste. Jag blev verkligen inte besviken och blev så förvånad över hur bra concealern täckte! Jag har köpt många concealer och aldrig blivit nöjd med resultatet. Det har aldrig riktigt täckt finnar och andra fläckar som jag velat täcka. Men concealern från Laura Mercier var rena drömmen. Den täckte något så enormt bra. Sofia som har problem med finnar blev själv förvånad över hur väl finnarna försvann. Den kostar 259:- men är värd varenda krona, för så bra var den. Cream eye linern som man måste applicera med en hård vinklad borste var även den jättebra. Hur lätt som helst att använda, man måste inte vara proffs för att få till en snygg linje. Och skulle man göra några fel så är det lätt att rätta till.
Ögonskuggan från Scott  Barns, som är matt svart, sitter som berget, smetar inte ut och man förvandlas inte till en tvättbjörn under dagen.
Jag har aldrig testat dessa märken förut men blev som sagt väldigt nöjd med resultatet.



Cdwow.se ligger flera kronor billigare än andra internetbutiker jag tittat på. Dock står det att de levererar inom 24 timmar. Detta stämmer INTE. Vad de menar är att de levererar ifrån deras lager inom 24 timmar, och  sedan tar det cirka 7 dagar att få hem det. Dåligt! Falsk marknadsföring enligt vad jag tycker.



//Emma.


Kommentarer
Postat av: caroline

sv: Hej jodå mig är det väl bra, trött som bara den efter en lång dag på jobbet själv då? va kul med lite nytt smink ;)

2010-03-26 @ 20:09:17
URL: http://carolinekarlsson123.bubbleroom.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters