Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

UKM-avklarat!

Nu änkligen är Ukm avklarat.

Igår hade vi UKM. Det började kl 19.00 och slutade kl 21.00. Det var jätteroligt och träffa alla deltagare som skulle uppträda. Min bror Jonas sjöng igår och JÄVLAR vilken röst han har, det var första gången jag hörde han sjunga. Jag var väldigt imponerad. Sen sjöng jag med pappa och Jonas dom spelade gitarr till och pappa var med och la en stämma. Och det gick jättebra. Nu ska vi bara vänta på vilka som går vidare till länsfestivalen. Håller tummarna.
Och gissa hur länge jag sov. Och gick jag la mig typ vid 12 tiden på natten och vaknade kl 2 på dan. Så nu är och pigg och glad. Hoppas jag kan sova nu sen.



Sofia

PEACE OUT!

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters