Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Aj Aj, rakt in i fastingen!

Ja, det blev lite konstigt idag... igen:P Hade varit på Nordea, och det var några grejer som inte stämde, vilket gjorde mig rätt... irriterad^^

Det är fastingen idag i Kristinehamn. Karuseller och grejer så det var rätt mycket folk ute när mamsen och jag körde ut ifrån parkeringen efter mitt Nordea besök.

Irriterad som jag var så svor jag som bara den, och folk steg ut i gatan och räknade kallt med att man skulle hinna stanna. Vilket gjorde mig ännu mer irriterad.

Vi hade även varit nere och handlat så man var så där härligt trött på allt vad matvaror är, så när vi tillslut svänger ner på en gata för att ta oss hem så är jag rätt så het inne i bilen, stora rökmoln stod rakt ut ur mina öron samtidigt som mamma plockar fram min mobil för att ringa syrran. Och helt plötsligt, och jag vet inte om det berodde på att röken från öron dolde min syn eller vad det var, så står vi inne på själva fastingen med folk överallt!

Mitt dumma jag hade helt missat avspärningarna och kört in där man absolut inte fick köra! Och mamsen hade heller inte märkt något eftersom hon pratade i telefon. Det första Linda hör när hon svarar är jag hur jag svär och nervöst försöker backa tillbaka. Att backa är tyvärr inte min starka sida:P Och att man har folk runt hela bilen gör det ju knappast lättare...

Linda fick en rolig stund i alla fall, flera andra som besökte fastingen också. De flinade åt oss, och längre och längre ner sjönk jag i sättet...


Tur att vi lämnar Kristinehamn i morgon:P



Glöm nu inte att komma till folkets park i Malmö på söndag om ni är i närheten! Klockan 15:00 är det dags för bland annat Sofia att uppträda! Kommer bli superbra!!


//Emma.

Kommentarer
Postat av: Becca-

SV: hej blev lite sent svar här med :) Jo allt är bara bra med mig, hur är det med er?

2010-05-28 @ 20:42:15
URL: http://lovelybecks.blogg.se/
Postat av: viki

Vad hittar du på nu? :)

KRAM!!

2010-05-28 @ 21:14:56
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters