Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Musikalen!!

Snart närmar vi oss Musikalen vi ska ha i skolan. Jag börjar faktiskt bli lite nervös, för att jag kan inte mina repliker än, dansen kan jag inte så mycket och musiken måste vi träna MYCKET på. Och vi har inte så mycket tid på oss heller, det är typ bara 3 veckor kvar och inget är klart!!
Men jag hoppas verkligen att vi hinner klart med det vi ska göra. För på fredag ska vi till folketshus och träna på scenen, så det rör på sig lite iallafall. Självklart ska det bli roligt att göra den här musikalen med dom andra. Vi träna lite idag på den och det blev väl inte så mycket gjort. Men jag håller tummarna iallfall för denna musikal!! =) vi ses


//Sofia

PEACE OUT!

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters