Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Snart Malmö, JIPPE!!!!!

Snart äntligen ska vi till MALMÖ! Ska bli roligt att träffa alla igen. Vi åker på lördag sen på kvällen blir det grillfest! Sen på söndag blir det uppträdande. Ska sjunga Smile- Nat King Cole sen Taking Chances- Celine Dion. Hoppas att det kommer gå bra, blir alltid lite nervös när man ska upp på scen Jag kommer hem på måndag och sen på tisdag blir det musikal. Det börjar faktiskt blir bra nu med den. jag kan alla mina repliker fast det är en låt som jag ska sjunga och den är väldigt svår att komma ihåg men jag hoppas VERKLIGEN det går bra med den låten, det är bara att träna träna träna. Vi har premiär nästa torsdag för högstadiet och sen på kvällen tror jag för andra. HåLL TUMMARNA!!!

//Sofia

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: pauline

Tack :) Nu finns Vegas uppe så varsågod att kika :)



Hahah, det är lugnt.. allt som har med semester och resor att göra locker ju.. jag mååååste iväg i sommar :D

2010-05-27 @ 19:57:22
URL: http://pauliinet.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters