Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Spänning...

Jag vet att ni har väntat med spänning... Blir det någon musikal eller inte för Sofia och...eleverna?:P


Men ni kan vara lugna! Musikalen blir av! Tjohoooo!!!!


Det verkar som om de lyckades intressera sig för musikal trots allt och styrde upp det galant!^^ Men vad kan man säga, en del av dom ingår ju i mitt crew-gäng så det är väl inte undra på att det styrdes upp, hahaha^^ Nej, då alla var nog hur duktiga som helst. Alla kan väl inte ha glömt manuset som Sofia:P haha.



Kanske struntar de i premiären här och drar till Broadway på en gång! Det vore någonting! Men i så fall hör ni, så glöm inte bort mig då. Hör ni, hallå, hörde ni mig inte?!... Men vänta! Ni skulle ju ta med mig! Hallå! Vänta!!!

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Det där håret i inlägget är inte mitt eget, jag har skrivit Källan där under men det kanske blev lite otydligt. Så jag rättade till det nu :p



Men det är nog en riktig bild, utan fusk! Hårfärgen vet jag dock inte om är riktig, men alltså själva håret och lockarna är äkta. Så metoden funkar! Min mamma har själv jätte lockigt hår och har nu hållt på i ca 2 veckor med detta och hennes hår är hur fint som hellst nu! Lockarna har verkligen blivit bättre och finare (tidigare var dom mest som ett "Råttbo" där bak). Och förut har hon tyckt att hennes hår har varit "elektriskt" men nu är det inte alls så mera. Och inte heller risigt och torrt! J



ag började med det här i går, så jag ska se nu om det hjälper på mitt hår också lika bra som på mammas. Men som sagt, mitt hår är inte lockigt så man kanske inte märker resultatet lika bra. :)

2010-05-24 @ 07:58:08
URL: http://oliviahellroos.blogg.se/
Postat av: Eva

Hihihi, du menar väl öron va??? Du skrev att ögonen inte rest sig..:) Naja jag förstod i alla fall, ja, jag har en schäfer, som jag tagit fran ett uppsamlingshem för hittedjur här i Tyskland. Brandkaren hade lämnat in henne, full av loppor och mager och eländig :(

Jag tror ocksa att kvinnorna själva i konkurrensens tecken, sätter upp pressen pa smal smalare smalast.

Tyvärr.... Ha en bra dag!

2010-05-24 @ 08:22:03
URL: http://evaochalliahs.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv Emma: Naj jag hade en sån hel radda med ögonfransar, tyckte att det var enklast att börja med dom =)..

Men en kompis köpte sånna enstaka en gång. Men hon fick inte på dom. Dom fastnade aldrig. Så hon sket i det. Det var dock första gången hon använde lösögonfransar så det var väl kanske lite därför som hon inte visste hur hon skulle göra o så =)..

2010-05-24 @ 08:44:19
URL: http://sofialb.blogg.se/
Postat av: Michaela - Gäst hos Gester

sv: ja jag låter skalet vara kvar, det finns massor av vitaminer däri som är bra för kroppen. jag skrubbar med handen i vatten, men man kan ocskå använda en potatisborste (men vem har en sådan??)

ha en fantastiskt dag!!

2010-05-24 @ 09:42:18
URL: http://hosgester.blogg.se/
Postat av: Olivia

Oh, jag glömde helt bort att svara på din andra fråga, vad jag studerar till. Vi har i finland bara "allmänna" gymnasier, inte inriktade som ni har. Så jag vet faktist inte ännu vad jag ska börja studera till efter det här, för nu blir jag ju bara en vanlig student utan utbildning... Vad studerar du till? :)

2010-05-24 @ 09:58:52
URL: http://oliviahellroos.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters