Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Här doftar det lussekatter!

Jag är så glad att jag har en mamma som bakar sina egna lussekatter och så bra på det! Ingen pik till de som köper färdiga på ICA eller COOP, men hembakade är mycket godare.

Köket doftade så gott av saffran! Jag tycker det är så härligt när lussebaket drar igång. Man får den där längtan till jul, men också till Lucia förstås!


Visst ser de proffsiga ut! Helt perfekta. Vet inte hur hon lyckas. Önskar att jag kunde baka såna lussekatter men i suck at it! Haha^^




Och de såg inte bara goda ut och doftade gott- de smakade hur gott som helst också!!





//Emma.


Kommentarer
Postat av: Zoofie

Har varit sjuk i en vecka ikväll :/ Blev sjuk då jag och pojkvännen firade ett år på bio. Satt och frös hela filmen (Harry Potter, så över 2 timmar^^).



nej, om hon spelar buffy så ser jag inte filmen, helt enkelt. jag gillar inte henne och förstår inte vad det speciella med henne är :/



Tack det ska jag :)

2010-11-24 @ 16:03:21
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Jonna

Åh! Jag vill också ha lussekatter! =) Mums!

2010-11-26 @ 11:02:50
URL: http://ionas.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters