Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Cadillac-70

Äntligen har papsen och mamsen hittat ett åk. En cadillac-70 för att vara exakt. En röd med svart cab^^


Fin i lacken, caben, kromet och har nya däck. En superfin bil för de som gillar dessa raka linjer. Dock är detta ingen bil alls för min egen del! Jag gillar mer bulliga modeller som tidig Buick, Mercury eller Cadillac.



Men trots det så kan jag inte neka till att det är en fin bil och går otroligt skönt!


Finns en del att göra med sätena, men ser ändå okej ut.


Jämför man denna bilen med Cadillac-75 vi hade för några år sedan så är det här rena himmelriket!


Ja, himmelriket sa jag:P The big lord har skänkt oss detta härliga California åk och givit oss sin välsignelse. Praise the mighty lord! (haha)


Här hade jag tänk kommentera grejerna under huven. Säga något riktigt smart för att imponera på alla så att  alla inte bara tro att jag har glasögon för att jag ska försöka se smart ut utan att jag faktiskt är riktigt smart:P (Drömma får jag väl göra!! DET ÄR VÄL INGET FARLIGT I DET!!)


Jag skulle säga  till exempel hur...öhm...öhm... eller till exempel... öhm... öhm... *tänker så att det knakar* ja, som ni ser så kom jag inte längre än så, så jag lämnar istället en typiskt Emma kommentar: "GREAT SUCCESS!!" Oh, yeah, im good:P



Jag kan i alla fall göra goda pajer... Det kan jag visst det!... Det kan jag... ville bara säga det. För det kan jag... haha.


//Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters