Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Det sa klipp!

Sofia är väldigt försiktig med att låta saxen komma för nära hennes hår. Hon klipper sig alltså väldigt sällan. Men igår fick hon något konstigt ryck och ville att jag skulle toppa hennes hår! Och eftersom ingen vill låta mig och en sax komma i närheten av något som ens liknar hår så hoppade jag glatt iväg efter en sax och en kam.

Jag tog ett stärkande djupt andetag innan jag tog de första klippen. Och det blev inte alls tokigt! Jag rakade varken av henne allt hår, slant med saxen eller klippte henne i örat! Yep, otroligt lyckat!:D

Se, där! Hon lever fortfarande efter min trimmning!


Efteråt fick Sofia dammsuga upp håret efter sig. Och förlåt nu, men jag var tvungen att föreviga det här ögonblicket. Tror jag har sett henne dammsuga kanske 5 gånger under hela hennes liv... Vad är din hemlighet Sofia?!!!

Uhm... ja, öhmm... nä, det är inte ett aerobicspass, Sofia ska bara sätta i sladden till dammsugaren i uttaget.


Har ni sett någon så koncentrerad förut...? Schhh, *viskar* stör henne inte.


Även här blev det mycket lyckat. Håret är borta, huset står kvar och i samma skick som när hon började. Åh, nej, det kan man faktiskt inte räkna med alla gånger:P






Ahh,*suck* en lyckad dag för systrarna Olsson^^





//Emma.



Kommentarer
Postat av: Robert

Klipp mig är du snäll? :)

Hur är det annars med dig idag?

2010-10-25 @ 14:29:04
URL: http://www.modestil.se
Postat av: Robert

Ja, vi rakar bort allt :)

Manga är kul att rita. Ritar du något?

2010-10-25 @ 20:31:01
URL: http://www.modestil.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters