Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Det var shopping med stort S i helgen!!^^

Det var verkligen storshopping i helgen. Mamsen, Sofia, storasyster Linda och jag drog iväg med brinnande shoppingfickor:P Linda och jag hade sms:at hela veckan, haft vår lilla nedräkning till lördagen och planerat i huvudet vad vi skulle köpa (Linda gick så långt att hon skrev ner vad hon skulle köpa:P)




Dock tror jag inte att jag fick med mig något av det som jag TÄNKT köpa:P Haha, nej då. Jag fick faktiskt med i stort sett allt! Great success!


 

Det var en MYCKET lyckad dag, och frågan är om inte Linda var den som var allra nöjdast^^

 

 


Vi gjorde en repris på möhippan som vi hade i juni, muahahaha:P Och det trodde jag aldrig att vi skulle lyckas med igen!

 

 

 

//Emma.


Kommentarer
Postat av: dagens

gött med shopping. skall ut en stor tur i slutet av månaden med min syster faktiskt!

2010-10-11 @ 19:22:52
URL: http://meningslosasjalvklarheter.blogg.se/
Postat av: lakrispucken

vart är klippet med dig Emma? Har du hotat Sofia med något eftersom det inte kommit upp än muahahaa

2010-10-13 @ 18:39:01
Postat av: lakrispucken

Vart är klippet på dig Emma? Har du hotat Sofia med något eftersom det inte har kommit upp än muahahaha.

2010-10-13 @ 18:45:21

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters