Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

En dag med Kryddan

Det är väldigt svårt att motstå Kryddan, vår vovve, när hon ligger och sover. Vanligtvis ligger hon i mammas och pappas säng, puttar omkull kuddarna med nosen och lägger sig tillrätta med en suck av välmående.
Jag tog fram mobilen för att ta några kort på henne när hon låg som skönast, muahahaha.

Hon låg däckad i sängen och såg sådär lagom skabbig ut:P

 

 

 

Först blev hon lite osäker när jag började ta kort, men sen! Då tog primadonnan över! Haha.

 

 

 

 

Låt inte den där oskyldiga blicken bedra er. Den här vovven är en mästare på att skälla! Värst är det när sotaren kommer, då hugger hon tag i byxbenet på honom och blir släpad över golvet. Så för att inte skrämma sotaren så lämnar vi henne i mitt rum och stänger dörren, och det dröjer inte länge förrän hon ylar som en varg där inne när hon hör hur någon är på taket och grejar.

 

 


När hon tillslut får komma ut när sotaren åkt så tar hon en tur runt i huset och kollar läget innan hon återigen intar sin kungliga tron på mammas kudde:P

 

 

 

 

Tillslut blev hon dock trött på mig och mitt fototagande och somnade om igen. Kanske drömde hon om sotaren:P

 

 

 

 

 

Detta var en vanlig dag i Kryddans liv. Varsågoda^^

 

 

 

 

Haha.

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer
Postat av: Robert

Hhaa, jepp klär mig alltid i svart. Kunde inte sluta skratta åt det du skrev. Vi får raka skallen en annan gång :)

Jag är fortfarande inom Sverige... mer säger jag inte hemlis

2010-10-26 @ 22:15:00
URL: http://www.modestil.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters