Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Headshot från Smashbox


Jag är ofta ute på tradera för att hålla koll på bra priser på smink! Speciellt märket Smashbox, som är en av mina favorit märken.

Och den här lilla godingen fick jag tag på för några dagar sedan och som damp ner i min brevlåda igår. Det är en trio-ögonskugga som heter "Headshot." Och vad roligt det är när man får en produkt färger och kvalitet överträffade ens förväntningarvars.

57 :- med frakt gav jag.
På eleven.se får man ge 250:- för samma produkt, UTAN frakt!

Aldrig testat ögonskugga från Smashbox tidigare, mycket glad att jag gjorde det^^





Ett annat favoritmärke när det kommer till ögonskuggor är Scott Barnes. Otroligt bra pigment i dom skuggorna!






//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters