Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Klyftbitsjäkelnslanturminhandochploppnerikryddansvattenskåls-trixet

Det blir kotletter och klyftpotatis idag. Och klockan är över sex så jag är sådär småhungrig och har lust att äta allt som kommer i min väg:P Så jag gick och tog lite klyftpotatis medan jag gjorde i ordning inför jobbet i morgon. Och det blev både en, två och tre klyftbitar, men sedan så tyckte tydligen någon att jag tagit en för mycket. För tror ni inte på fan att klyftbiten när jag plockar upp den slinter ur min hand, stutsar ner på golvet, glider så där smidigt som om den velat reta mig för att sen få ett abrupt slut. Plopp sa det! Rakt ner i Kryddans vattenskål! Biten hade hela köket att röra sig på men i skålen, det skulle den!





Eller kanske är man talangfull. För jag menar, inte många skulle klara av det där trixet:P Jag kallar det nu: Klyftbitsjäkelnslanturminhandochploppnerikryddansvattenskåls-trixet^^ Säg det snabbt ni!







//Emma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-20 @ 16:14:25
URL: http://fjalllstroom.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters