Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Det fattas mig något...

Det är konstigt vad man vänjer sig vid saker och ting. Man räknar med att de saker man har aldrig kommer gå sönder utan fungerar nonestop. Men så är det tyvärr inte.

Jag satt vid min dator tidigare under veckan när hela skärmen blev som rena rama blinkshowen. VIRUS! VIRUS! VIRUS! Blinkade det.

"NEJ!" Skrek jag för full hals. Började trycka förtvivlat på en massa filer som skulle "fixa allt." När inte det funkade så sprang jag snabbt upp och hämtad brorsan Jonas men jag vet inte vad jag tänkte på egentligen. För jag menar, hallå, hjälp av Jonas:P? Han visste ingenting, kunde ingenting, orkade ingenting.

När jag gått efter honom för andra gången, efter att datorn gjort en snabb genomsökning av datorn och visade att det fanns 36 virus, började saker försvinna som till exempel bakgrundsbilden.

Jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta. Sen slog det mig att alla grejer som vi har på datorn kan försvinna. Helt förstörd var jag. Och vad hör jag då bakom min rygg om inte hur Jonas skrattar så han håller på att dö samtidigt som han säger:

"Fan vad roligt att se!"


Han tyckte det var kul att se hur alla grejer försvann och inget fungerade!







Det är inte bara den datorn som krånglat utan även den bärbara som vägrat lägga ut några inlägg!
Fruktansvärt irriterande. Men Ronny installerade nya firefox så nu funkar det^^ Vi ringde Ronny så fort den andra datorn hade kraschat och nu har han beställt en ny åt oss^^ Thank god för Ronny!:D









//Emma

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja vi är många som tackar han i himlen för Ronny och hans hjälp :)

2011-04-10 @ 20:17:29
URL: http://pima.bloggplatsen.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters