Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Grattis mamsen!

Grattis mamsen på 52 årdagen!^^






Eftersom det är måndag idag så jobbar de flesta i familjen så vi firade henne redan igår. Hela familjen kom ner och hon fick fina presenter. Hon fick bland annat en väska av Jonas, och när hon tackade honom för väskan så rynkar han pannan och säger:

"Köpte inte jag klockan?"
"Nä" säger mamma "Den fick jag av pappa. Väskan fick jag av dig."
"Jaha! Jag trodde jag köpte klockan."

Haha, det är bra att han har koll:P


Jag bakade tårta! Mamsen valde likadan tårta som Jonas hade på sin födelsedag.



Naturligtvis så vad jag tvungen att vara klumpig också... Grädden hamnade lite överallt och inte bara på tårtan som det var planerat ifrån början... Det var inte den enda klumpiga grej jag lyckades med igår. Det andra inkluderade hundbajs och ett fönster... men jag går inte in närmre på det, hahaha:P




Hoppas du får en bra födelsedag mamsen!














//Emma & Sofia

Kommentarer
Postat av: natalie

hejsan, har bytt blogg ännu en gång:) ni får gärna kika in, kramar :D

2011-04-10 @ 13:26:14
URL: http://bungadrobe.blogspot.com

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters