Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Påsk

Usch, nu är man sådär otroligt mätt efter all påskmat och godis. Varför äter man alltid mer än vad man egentligen orkar? Man sitter där med gaffeln halvvägs till munnen och tänker förtvivlat "DET SKA GÅ!"

Jag var fortfarande trött på julmaten så jag kan inte säga att jag längtade till påskmaten:P Efter att jag ätit julmaten så fick jag ligga i sängen hela nästa dag, det blev lite för mycket av det goda för min del, så jag hoppas det går bättre den här gången:P

Det var mat till en förbannelse!

Fick ett påskbrev av Emil, som var utklädd till påskgubbe^^ Så söt så! Martin och Noel hade slips dagen till ära medan lillebror Philip var cool och kom utan slips:P

Det var en härlig dag! Vädret kunde heller inte ha varit bättre.

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters