Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Sofia <3... Kantareller!!

Ja, det börjar gå mot höst. Vilket betyder? Regn och rusk, löven blir gula, det blir betydligt kallare och man förbereder sig för all den snö som snart trillar ner på marken. Men för Sofia så betyder hösten något annat...:P I skogen ploppar det nämligen upp små, gula svampar som hon bara ÄLSKAR! Jag menar såklart kantareller!

Den enda gången som den människan lagar mat är när kantarellerna är plockade och det ska göras varma kantarellsmörgåsar. Då minsann sitter hon med kokboken i knät (för ni ska ju inte tro att hon kommer ihåg receptet:P) och letar som en vilde bland sidorna.

Men vet ni, hon är en baddare på att göra kantarellsmörgåsar;D

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har inga ord för Sofias fantastiska röst. Får gåshud. Jag har lyssnat på klippet om och om igen från true talent som visades igår. Magiskt. Och av båda programen som har gått så har Sofia varit bäst enligt mig. Rösten är unik och underbar att lyssna på. Genom klippet har jag sökt vidare på ditt namn och hittat massa låtar bland annat "somebody to love by Justin Bieber" herre-gud. Må bäste man vinna programet och jag håller helt klart på dig. :)

2011-08-24 @ 22:10:26
Postat av: Two Olsson sisters

Tack för den fina kommentaren! Roligt att du gillade det jag gjorde på True Talent! :D



Kram



Sofia "Effie"

2011-08-26 @ 07:33:12
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters