Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Gav True talent något?

Det är många som frågar mig om True talent verkligen gav mig något, om jag utvecklades något. För vi vet alla att såna här tv-program finns för att få upp tittarsiffrorna!

Men True talent teamet, och då menar jag coacherna, ledningen, stylisterna, sminköster och kamerateamen, ja alla, var faktiskt måna om att vi skulle utvecklas både som artister och personer. Vi blev som en familj.

Naturligtvis var det en tävling, det kan man aldrig komma ifrån, men det var inte förrän mot slutet som man kände av det bland oss deltagare. Men även mot slutet ville alla att det skulle gå bra för alla adepter förstås. Jag kom tvåa, men jag är så glad för Dimmans skull som vann och jag hoppas att han kommer lyckas:D

Jag hade två coacher. Danny Saucedo var den ena, och Daniel den andra. Daniel lärde mig hantera min röst på ett annat sätt. Han lärde mig till exempel att sträcka på kroppen för att hålla kvar trycket i rösten när jag kom upp i de högre tonerna, något jag haft svårt för tidigare. Han lärde mig små trix som gjorde enorma skillnader.
Och Danny han pushade mig till att våga testa andra musikgenrar som jag velat testa men aldrig vågat. Och det gjorde att jag tillslut våga lägga mig i ett musikfack: RNB.

Så ja, True talent gav mig något:D















//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters