Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Nyår

2012. Året då världen ska gå under, 100 år sen Titanic gick på ett isberg och sjönk, 200 år sen som författaren Charles Dickens föddes, och för hoppningvis året då vi alla få må riktigt gött:D

2011 har varit ett bra år måste jag säga. Det funnits berg och dalar som alltid men vi har fått vara med om mycket roligt!:D

Jag tycker att det alltid är lite sorgligt med nyår ändå. Man lämnar något bakom sig och man blickar fram mot okända marker. Man vet inte vad som kommer att hända det kommande året. Det är lite skrämmande.

2011 har vi fått vara med om nya spännande saker, och jag tänker då på Sofias resa i True Talent och hennes fortsatta karriär. Och vilket år det måste ha varit för Sofia själv!:D Vad hon har fått uppleva saker!

Jag hoppas att 2012, för oss och alla er, kommer att bli minst lika bra som 2011.


Sofia och jag önskar er alla GOTT NYTT ÅR!!!!!





Vi syns 2012;D














//Emma&Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jorden kommer säkert inte gå under !! - bara en film.

2011-12-31 @ 14:00:55

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters