Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Ringprovning!

Vi var i stan idag och handlade. Sofia och jag hamnade vid smyckeavdelningen och fastnade speciellt vid ringarna. Ringar är något varken Sofia eller jag använder särskilt mycket. Det blir mest örhängen och halsband, men ringar är faktiskt en riktigt snygg accessoar!


Men när man står där och testar den ena ringen efter den andra så ploppar en tanke upp i huvudet: "Hur små fingrar har egentligen folk?!!" För man får ju knappt på sig en enda ring! Man får sen smått panik när man känner att ringen man provar inte vill av.

Sofia testade en snygg ring som hade en antik design. "Visst är den här fin!" sa hon och höll upp handen. Och fin det var den!

 


Men sen skulle ju ringen av också... och det ville den inte:P Hon drog och drog. Den rubbade sig inte. "Ingen panik, ingen panik!" viskade jag bredvid henne, och försökte hjälpa henne. Den ville inte av. "Ingen panik, ingen panik!" Man blir även så full i skratt också! Står och provar ringar som man inte får av, pinsamt att gå till personalen för att få hjälp liksom.

 


Men skam den som ger sig! Jag tog ett fast grepp och drog hårt... och ringen lossnade!!:D Vi pustade lättat ut båda två. Tror inte vi kommer testa ringar på ett tag nu:P

 

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahah,jag känner igen mig! :D <3

Ni är så roliga små söta systrar.. <3 :D

Puss o Kram <33

2011-12-09 @ 16:37:08
URL: http://johannawhh.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters