Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Spelning på statt

I kväll spelar jag på Statt i Kristinehamn! Ska bli superkul! Det är en avtackning för kommunen, så det blir några låtar jag kör:D

I förmiddags bar vi musikgrejer och fixade inför kvällen.







Här var det dukat!




Den här menyn fick mig att fundera... "Friterad glass"... jag är väldigt nyfiken på hur man gör friterad glass:P


Ingen mindre än Harry Potter själv var avmålad i taket! Haha, eller kanske inte:P Men otroligt lika var dom! Jag blev jättepaff när jag såg målningen. "Men det är ju Harry Potter!" sa jag, hahaha.











Snart dags att dra ner^^














//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters