Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Varför "Effie"?

Jag har den här frågan rätt ofta på sistone: Varför heter du Efffie?

Då skulle jag tro att man tänker på singeln där det står "Sofia "Effie" Olsson. Hur har Effie kommit in i bilden? Historian bakom namnet är inte är inte så konstig!:D Jag har länge tyckt att Sofia Olsson inte passar som artistnamn. Speciellt inte utomlands dit jag vill. Utan jag behövde ett enkelt namn som passade mig och som helst var ändå jag på något sätt. Effie har min familj kallat mig sen jag var liten! Jag vet inte egentligen varför de kallat mig det, inte heller vet familjen det heller, det är ett smeknamn som bara kommit.

Jag funderade på Effie ett tag och ju mer jag tänkte på det som mitt artistnamn desto mer förstod jag att Effie är perfekt! Det är kort, lätt att säga vart man än kommer och framför allt det är mitt smeknamn, alltså ändå jag^^



Sofia  



Mitt artistnamn kommer i framtiden att bli bara Effie:D










//sofia"Effie"



Cool Text: Logo and Graphics Generator


Kommentarer
Postat av: linnsansvarld.bloggo.nu

Heeej Sofia "Effie" !!!!!!

Jag tycker att Effie är ett jättebra och välldigt

fint smeknamn !!!!! Jag har funderat länge på varför

du kallas så :) Men nu vet jag det :) Hoppas att det

går bra i skolan och i musikväg !!!!! Jag skulle så gjärna villa se

dig på riktigt nån gång

Ha Det Bra Nu Sofia !!!

Och hälsa hem :)

Kram // Linn :)



P.S : Jag har börjat blogga ni igen :)

2011-12-19 @ 15:49:35
URL: http://linnsansvarld.bloggo.nu

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters