Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

videoinspelning till "Killing me"

I torsdags var jag i Stockholm och spelade in min video till "Killing me"! Helt galet kul!:D Min allra första video och jag är superspänd på att se resultatet.



Det ända negativa med den här dagen var vädret! Det var så fruktansvärt kallt!!!! Det blåste hårt, ibland kom den en så stark vind att man inte kunde stå still! Som tur var hade vi en bil som vi kunde värma oss i en stund^^

Christofer och Joakim är killarna bakom den här videon! Supertrevliga och goa killar som jag tror kommer göra ett kanonjobb med den här videon!


en bit ifrån hornsgatan finns ett litet "berg" där vi filmade en bit av videon. och boy vilken utsikt det var därifrån! Helt amazing!

Men eftersom vi var på ett berg så hade vi hela vädermonstret över oss och ville tydligen blåsa ner oss därifrån:P



Det var verkligen kallt, hahahaha:P


Men vi kom in i värmen på Café Fåtöljen där en scen skulle filmas.
Vi passade också på att ta en bit paj, och cola såklart^^ Det var en viss person som var helt galen i paj så vi tog en paus...;D


Var även på Scandinavian songs! I den här studion har jag spelat in många låtar;D


Det var en superkul dag! Trodde det skulle bli väldigt hektiskt, men det var det inte! Vi hade gott om tid och behövde inte stressa överhuvudtaget. Skönt, för det tror jag gör att resultatet blir bättre.


Here´s the gang! :P Joakim längst till vänster, Christofer till höger.
Nu som sagt väntar jag spänt på resultatet^^
















//Sofia"Effie"


Kommentarer
Postat av: Moa Johansson

Längtar efter att få se videon! Fina bilder! :) Vill också göra en musikvideo någon gång! <3 Kram!

2011-12-03 @ 12:16:59
Postat av: signe

puss på dig <3 <3

2011-12-04 @ 09:00:02

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters