Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Britneys nya hus för 20 miljoner... DOLLAR!

Ja, har man pengar så har man. Och det har Britney Spears definitivt! 20 miljoner dollar har lättat från sångerskans bankkonto och istället investerats i ett detta hus med 10 sovrum och 13 badrum. Och den första frågan jag ställer mig är: Varför ha fler badrum än sovrum? Och jag skänker en tanke åt den stackars städerskan som ska städa alla dom badrummen... Damn homie!

Britney och hennes två söner från äktenskapet med Kevin Federline kommer nog trivas som fisken i vattnet i den nya kåken! Titta in bilderna nedan!
















Tycker dock personligen att huset verkar lite för gammalmodigt för en 29-årig tjej och hennes söner på 5 resp. 4 år. Känns som om huset istället skulle vara perfekt för två pensionärer som sitter i solstolen hela dagarna och sippar på varsin en pinjo colada medan de funderar på vilken kroppsdel som de ska låta fara under kniven härnäst...














//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gaaah det där huset skulle man inte säga nej till haha^^

SV; har lagt till er nu! så ni kan lägga till mig! <3

2011-02-21 @ 18:16:41
URL: http://ceelinas.devote.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters