Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Bröllop!

Jag är så glad! Äntligen ska min storebror och hans sambo gifta sig^^ Bröllopet kommer att vara i juni i år och jag längtar redan!

Min storasyster gifte sig i somras och nu blir det alltså ännu ett. Två bröllop på två år. Innan syrrans bröllop så hade jag aldrig varit på ett. Jag har flyt nu med andra ord:P

Ska bli roligt att se brudklänning, kanske blir det något annorlunda... kanske något sånt här...


Påfågelinspirerad klänning!... eller inspirerad kanske är fel ordval... Hon blir ju för tusan en påfågel! Hmm... kanske inte...??:P Eller vad säger du Åsa, lite för mycket??












//Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters