Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

En lärorik vecka

Det har varit en lärorik vecka. Jag har inte bara lärt mig backa med bilen nerför vägen som leder till vårt hus (jag är helt dum i bollen när det kommer till att backa och jag har haft körkort i 5 år! Wuups!:P), utan jag har även idag gjort min allra, allra första McDrive beställning på McDonalds!

Jag gjorde beställningen utan att stamma, säga fel, mumla, fnittra, sluddra och jag ville inte slita av mig håret efteråt för att jag gjort sagt något otroligt PINSAMT! Så om jag ska sammanfatta mina framsteg: GREAT SUCCESS!!:P Go Emma, Go Emma, Go Emma!

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters