Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Bacillerna flockas omkring mig!

Usch. Det är vinter och med vintern kommer alla dessa förkylningar och magsjukor! Magsjukan har vi inte fått ännu men det är nog bara en tidsfråga innan man ligger med huvudet i skurhinken.

Förkylningen har dock drabbat oss hårt den här gången. Speciellt för min bror och Sofia. Jonas har varit dålig i två veckor nu och varit hos doktorn två gånger och än är han inte bra! Sofia blev riktigt dålig i går och det blev en tur till doktorn idag för henne också. En halv påse med mediciner fick hon med sig hem!!


Som tur är har inte jag drabbats mer än lite halsont och snuva som jag hade i helgen, och med det har jag klarat mig bäst hittills.
Men det är bara en tidsfråga innan jag också får ta mig en tripp till doktorn tror jag... *suck* Varför måste vi ha dessa förkylningar?

Rena rama apoteket hemma hos oss nu:P

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer
Postat av: Linnea

hej ska vi följa varan via bloglovin ? :)

2011-01-06 @ 19:55:49
URL: http://tyyyphansson.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters