Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Halle Barry + Aretha Franklin= Movietime!!

Aretha Franklin´s liv ska bli film. Kan inte påstå att detta kommer som någon överraskning, för let´s face it, alla musiker får en film tillslut! Och vem ska spela Aretha Franklin? Jo, ingen mindre än Halle Berry.





Hmm... ser inte riktigt likheten ännu... Men Halle grattis och R-E-S-P-E-C-T till dig!




... Undrar vem som skulle spela mig om mitt liv blev till en film...


... pomperipossa kanske... Ja, jag ser likheten speciellt kring ögonen.

 

 

 

 

Men en hel film kanske är att ta i med... det blir nog mer så här:

 


Förtexter...

...

...

(Här somnar publiken och jag försöker verkligen hålla mig vaken för att det är ju faktiskt mitt liv och hur tråkigt kan det egentligen vara!!)

...

(Här somnar jag)

...

...

...

THE END!

 

(haha)

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters