Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Kim Kardashian krympte under fototagning...

... Ja det verkar så i alla fall.

Kim Kardashian pryder ännu ett tidningsomslag och denna gången på "Inlandempire." Kim´s omslags bild blev väldigt fierce men när man sedan ser bilderna inne i tidningen så kanske man lyfter ett ögonbryn. För har inte stjärnans midja krympt några storlekar?



Kim som blivit "känd" för sina kruvor hade tappat bort dom när detta foto togs, eller var det någon som "tappade" bort dom åt henne??

Kim är egentligen en kurvig tjej, men inte tusan behöver hon retouchas!



Omslagsbilden!










källa





//Emma.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Jag brukar lyssna på Westlife och 60tals låtar :)

2011-01-26 @ 18:38:28
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/
Postat av: Rebecka

SV:Jag har väll runt 15 låtar jag lyssnar på. Aint to proud to beg, Do you love me now that I can dance, twist and shout, the shoop shoop song, splish splash, my boy lolipop, I get around, can't get next to you. Dom 2 första är helt klart mina favoriter :) Många har jag hört genom Westlife medleyn (A)

2011-01-27 @ 22:30:24
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters